Na nereikėtų nuvertint. Prancūzai berods jau porą kartų buvo atsiuntę savo vyriokus iš GIGN, kai buvo paimtos jachtos su įkaitais. Baigėsi gerai.
Kitu atveju kinai, kiek žinoma, atsimėtė buteliais ir visokiu chlamu ir juodukai tiesiog nepaėmė jų tralerio.
Karo laivai patruliuoja, bet daugeliu atvejų čia tas pat, kas ereliui gaudyt muses.
Yra spragų teisinėje reikalo pusėje. Jei kas, juodukai sumeta ginklus vandenin ir rėkia, kad pažeidžiamos taikių žvejų teisės
, o ei juos ir areštuoja, tai kur juos po to dėt? Prancūzai išvadavę įkaitus uždarė kaltininkus Prancūzijoje, o tiems ten po Somali tikra sanatorija... 
o man vistiek atrodo,kad viską galima išspręsti kaip tai Vakarai XVIII-XIX a. padarė - gaudė, korė piratus ir naikino bazes

piratavimas yra tarptautinis nusikaltimas ir čia laisvai galima pritaikyti mirties bausmę. arba dar paprasčiau-juos užtikus gyvų neimti ir taškas
gal ir nusivapėsiu

bet man netiesioginiai faktai, kiek teko skaityt (tiesioginių būti negali ir tuoj pasakysiu kodėl) rodo, kad dėl to,jog piratai gyvuoja sau yra kaltos draudimo kompanijos

kodėl? pasaulį kaip niekada anksčiau valdo finansai. sulig piratavimo išaugimu pakilo laivų krovinių draudimas. jei piratai pagauna laivą tai tokia tikymybė pakankamai nedidelė plius jie nėra gobšūs ir paima vos kelis, na keliolika limonų.bet su laivo krovinio verte nepalyginsi. tikslių skaičių laivų skaičių, kuriu praplaukia pro rytų Afriką nžn, bet jų per metus ten belekiek plaukia. tai kas netingit susiraskit skaičius,nors greičiausiai draudimo kompanijos pelną slėps. bet nepamirš užsakomų straipsnių su įspūdingom antraštėm apie grobimus

vienu žodžiu tokia sąmokslo teorija

Sorry už
