jei taikinys juda, labai "groja" greitis. Kuo greiciau atakuoji, tuo maziau priesui laiko lieka reakcijai ir judesiui. Isvada - nori pataikyti, padaryk kad taikinys reikiama akimirka nejudetu.
Aha, jei jis juda ne v temu, tai taip... Vėl tiesa slypi kažkur anapus, bet tarkim taip - pati ataka turi būti maksimaliai greita, bet kad taikinys nejudėtų... Dar gali būti variantas - nori pataikyti, padaryk, kad taikinys reikiamą akimirką judėtų ten, kur tau reikia...
Suku galvą ir niekaip neįsivaizduoju, kaip neblokuojant galima priversti taikinį nejudėti. Bet prieš bloką jis vis tiek judės... Ir kam to reikia? Judėdamas priešininkas gali imti ir neapsiginti, o kai jis tik stovi ir tave stebi, tai pataikyk, kad geras...
Paaiškint sunku, bet tarkim šiame video Jūs neturite teisės matyti nuorodas.
Registruotis arba
Prisijungti akivaizdu, kad laimi tas, kuris nejuda... Tikrai labai nenorėčiau priešininko, kuris stabilizuotas. Jei jis stabilizuotas, jis turi pusiausvyrą, jis gali kontratakuot, jis gali velniai žino ką...
Manau, kad apie ką nors kita kalbėjai, ir kažkur nesusišnekam. Bet o gal vis dėlto apie tą patį?
P. S. Prie ko čia seiken-tsuki?