AutoriusTema: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?  (Skaityti 28502 kartai)

0 narių ir 1 Svečias žiūri šią temą.

Atsijungęs Lonsas

  • Nanadan (7 dan)
  • *
  • Registracijos data: Lie 2004
  • Žinutės: 4094
  • Amžius: 38
  • Vieta: Kaunas
  • Karma: +61/-16
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #105 įjungtas: 2007 Rgp 12, 23:34:09 pm »
na is tavo pasakymo isejo taip: "netraumuodamas per treniruotes, neisnaudoji savo galimybiu", va man tas ir pasirode nesamone. nesamone kad aplink turi taskytis kraujas, kad veliau moketum ji taskyti :)
"Ne viska gyvenime gali pasiekti kumsciais, kartais i rankas reikia pasiimti didele gera lazda." Sena filipinieciu patarle :D

Atsijungęs laiteriz

  • Shodan (1 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2007
  • Žinutės: 1388
  • Vieta: Vilnius
  • Karma: +72/-14
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #106 įjungtas: 2007 Rgp 12, 23:47:45 pm »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
na is tavo pasakymo isejo taip: "netraumuodamas per treniruotes, neisnaudoji savo galimybiu", va man tas ir pasirode nesamone. nesamone kad aplink turi taskytis kraujas, kad veliau moketum ji taskyti :)

ne netraumuodamas, o save ribodamas
Net ir būdamas teisingame kelyje, gali tapti suvažinėtas, jei tiesiog ten sėdėsi. Nesistenk eiti senolių pėdomis - geriau rask tai, ko jie ieškojo!

Atsijungęs laiteriz

  • Shodan (1 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2007
  • Žinutės: 1388
  • Vieta: Vilnius
  • Karma: +72/-14
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #107 įjungtas: 2007 Rgp 12, 23:49:30 pm »
 
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Deja, tai tautologija. Žaidimas žodžiais.

taip, jei uz tu zodziu tau nieko nera

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Tik tai ne pedagoginis principas ir ne metodinis nurodymas.

tau – ne. Cia ir yra pagrindinis skirtumas tarp, pavadinkime “pedagoginiu ziniu” ir “mokejimo mokyti”

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Juk negali ateiti į užsiėmimą/seminarą ir deklaruoti: "o dabar ribų nebus"  :bijo: arba (dar blogiau) - "jei nori būti techniškas, turėk vieną techniką - neturėti technikų"  :nezino:
 

kodel ne? Jei tu neikisi i nevykusi konteksta (“lauzk be ribos”), nematau pagrindo.. Ir siaip – Bruce Lee ir kitiems tai kazkodel netrukde

butent tu dabar zongliruoji zodziais. Siaip zodziai toks netikslus daiktas… Svarbiau mintys kurios uz ju stovi, o ne paklaida

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Čia esama gilios prasmės  :senis: Bet paprastai treniruotė turi ribotą laiką ir aiškiai nustatytus ribotus tikslus ir uždavinius, o taip pat kriterijus - kaip bus pateikta medžiaga ir kaip bus patikrinti pasiekti rezultatai

jei keli ribotus, jie tokie ir bus. Jeigu is anksto pasirasai instrukcijas, kuriu laikaisi mokydamas, ir laikaisi nieko nepaisydamas, tai tavo pasirinkimas

bet ne mano. Taip, geras ekspromtas – paruostas ekspromtas. Taciau tai - ekspromtas

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Ir jokių metaforų. Beje, metaforos gali būti naudojamos kaip metodas  sudominti auditorijai ar sukurti motyvaciją.

metaforu – jokiu, taciau jos gali buti naudojamos…

as suprantu, ka rasai. Taciau tai – subjektyvus PASIRINKTAS poziuris, turintis savo privalumus ir trukumus. Apie ka jau rasiau

… jie sauke “pasaulis plokscias, jo krastuose – keturi drambliai”. Kol kazkoks smikis F.M. apiplauke aplink ji…
… jie sake “Saule sukasi aplink Zeme”, kol kazkoks G.G. susuko – “o visgi ji sukasi” (Zeme)
visi sake “netraumuok, nelauzyk”, o A.Kocergin pasake “sulauzyk nosi, ismusk danti – dar ir rubliu duosiu”. Nebutu pasakes – nebutu Koi no Takinobori Ryu

gali kolekcionuoti, pavadinkime, “pedagogines zinias” ir vadinti tai patirtimi. O gali kaupti SAVO patirti, remdamasis tuo, kas aplink tave. Galbut panasia i kitu, galbut net tokia pacia, bet SAVO. Tuo kurejai skiriasi nuo vartotoju
Net ir būdamas teisingame kelyje, gali tapti suvažinėtas, jei tiesiog ten sėdėsi. Nesistenk eiti senolių pėdomis - geriau rask tai, ko jie ieškojo!

Atsijungęs kensen

  • VIP narys
  • Sandan (3 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2006
  • Žinutės: 2355
  • Amžius: 54
  • Karma: +82/-3
  • Lytis: Vyras
  • KenYuKai

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #108 įjungtas: 2007 Rgp 13, 00:12:26 am »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
nera tokio dalyko, kaip “taisyklingas”, “teisingas”, “geras”, kaip ir “klaidingas”, “neteisingas”, “blogas”. Tai – tik zodziai… Juo labiau, “teisingu”, “geru” taisykliu…
 
Yra  :D Tai vadinama "definicijomis" , "interpretacijomis" ir "apibendrinimais". "Prasmės savaime" neturi tik patys faktai. Tačiau mokymas yra patirties perdavimas ir didaktika - va jei darysi taip (teisingai), bus taip (gerai), ir atvirkščiai. Štai būtent todėl geras treneris realiai nelaužys rankos - šią patirtį jis gali išaiškinti to realiai nedarydamas, o išaiškindamas tinkamas sąlygas duotam  tikslui (šiuo atveju - rankos laužimui) pasiekti. 
 
atsizvelgdamas i pasekmes, TU kuri taisykles taip, kaip nori. Bandymas istiklinti taisykles, isgraviruoti jas ant akmens kaip vienintele nekintama tiesa yra nelogiskas, nes zmones – ne automatai. “K rabote otnositsia nado po tvorceski”

 Nebūkim kategoriški...nepainiokim priežaščių su pasekmėmis. Yra taisyklių, kurių nekuri dėl pasekmių, o kurias diktuoja objektyvios priežastys. Pavyzdžiui, negali tiesiog užsinoręjęs "sukurti" taisyklių, paneigiančių kad ir žemės traukos jėgą ar žmogaus fiziologiją. Reikia konkretesnio ir įtikinamesnio pavyzdžio? Prašom. Kalbant apie metodologiją, yra sukurta taisyklė, kad demonstracijas reikėtų atlikti taip, kad ryški saulės  šviesa nešviestų auditorijai į veidus. Ir kame čia "nelogiškumas"? Žmonės dėl to geriau sukoncentruoja ir išlaiko dėmesį, kai kas net supranta ir įvertina trenerio kompetenciją  :D

Reziumė: daugelis mokyklų/stilių turi savas taisykles/apribojimus. Kažkam gali pasirodyti, kad kai kas ten netikslinga ir beprasmiška. Tačiau tai yra ilgametė kolektyvinė patirtis, prieš kurią atskiro individo žinios labai mažos. Būtent dėl to ir einama mokytis -
I.tam, kad įsisavinti žinias ir įgūdžius ;
II. saugiam, efektyviam įsisavinimui remtis būtent to stiliaus metodikomis;
III.negaišti laiko saviems išradinėjimams (beje, viskas jau išrasta iki mūsų).


Na gerai, gal toks negatyvus požiūris žodžiui "taisyklės" atsiranda dėl "noro jaustis  laisvam"? OK, keiskim jį į "metodines rekomendacijas"  :D Jos "taip baisiai" neįpareigoja

« Paskutinis taisymas: 2007 Rgp 13, 00:28:46 am nuo kensen »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti

Atsijungęs stripulis

  • Nanadan (7 dan)
  • *
  • Registracijos data: Lap 2006
  • Žinutės: 4046
  • Amžius: 47
  • Vieta: Vilnius
  • Šalis: 00
  • Karma: +95/-22
  • Lytis: Moteris

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #109 įjungtas: 2007 Rgp 13, 01:44:23 am »
Kensen citata: Būtent dėl to ir einama mokytis -
I.tam, kad įsisavinti žinias ir įgūdžius ;
II. saugiam, efektyviam įsisavinimui remtis būtent to stiliaus metodikomis;
III.negaišti laiko saviems išradinėjimams (beje, viskas jau išrasta iki mūsų).

Visiškai nepritariu III punktui. Jis išvis kažkoks keistokas... Bet apskritai - būtina gaišti laiką saviem išradinėjimam, nes kiekvienas žmogus skirtingas, ir bet kurias stiliaus metodikas jis privalo prisitaikyti sau, kitaip bus tik aklas ir gana beprasmiškas kartojimas, kur naudingi dalykai bus atrandami atsitiktinai ir kur kas lėčiau, nei tuo atveju, kai mokomasi sąmoningai ir atrandant tai, kas tinka būtent tau, ar net išrandant kažką naujo remiantis baze. Tas "kažkas naujo" kartais būna išrastas ir ne kartą, bet visai nebūtinai jo mokė būtent tavo mokytojas... Ir jei pats jo neatrasi, tai pats jo ir neturėsi.
Stiprus žmogus ne tas, kuris visus nugali. Stiprus tas, su kuriuo niekas nenori kovoti.

Portalo FightClub.lt diskusijų forumas

Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #109 įjungtas: 2007 Rgp 13, 01:44:23 am »

Atsijungęs laiteriz

  • Shodan (1 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2007
  • Žinutės: 1388
  • Vieta: Vilnius
  • Karma: +72/-14
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #110 įjungtas: 2007 Rgp 13, 02:56:21 am »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
"Prasmės savaime" neturi tik patys faktai.

nesupratau

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Tačiau mokymas yra patirties perdavimas ir didaktika - va jei darysi taip (teisingai), bus taip (gerai), ir atvirkščiai.

priklauso nuo mokymo :)

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Štai būtent todėl geras treneris realiai nelaužys rankos - šią patirtį jis gali išaiškinti to realiai nedarydamas, o išaiškindamas tinkamas sąlygas duotam  tikslui (šiuo atveju - rankos laužimui) pasiekti.

joks aiskinimas nepakeis patirties

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Yra taisyklių, kurių nekuri dėl pasekmių, o kurias diktuoja objektyvios priežastys. Pavyzdžiui, negali tiesiog užsinoręjęs "sukurti" taisyklių, paneigiančių kad ir žemės traukos jėgą ar žmogaus fiziologiją.

apie ka mes snekam? As kalbu apie taisykles kuriu laikaisi PATS, o ne kuriu laikosi kazkas kitas

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Kalbant apie metodologiją, yra sukurta taisyklė, kad demonstracijas reikėtų atlikti taip, kad ryški saulės  šviesa nešviestų auditorijai į veidus. Ir kame čia "nelogiškumas"? Žmonės dėl to geriau sukoncentruoja ir išlaiko dėmesį, kai kas net supranta ir įvertina trenerio kompetenciją 

jei nesviecia jiems, nes jie nugara, sviecia tau, nes tu veidu. Cia irgi tik pavyzdys..

o siaip, kodel turi buti nelogiska? Kai mokai mokyti, mokai ATSIZVELGTI i ivairius faktorius ir KREIPTI DEMESI i tai, ko anksciau galejai nepastebeti, o ne taisykliu

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Reziumė: daugelis mokyklų/stilių turi savas taisykles/apribojimus. Kažkam gali pasirodyti, kad kai kas ten netikslinga ir beprasmiška.

apribojimai reikalingi “zaliems”. Kaip ir istatymai, normos ir kitos formalios taisykles

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Tačiau tai yra ilgametė kolektyvinė patirtis, prieš kurią atskiro individo žinios labai mažos. Būtent dėl to ir einama mokytis
I.tam, kad įsisavinti žinias ir įgūdžius ;
II. saugiam, efektyviam įsisavinimui remtis būtent to stiliaus metodikomis;
III.negaišti laiko saviems išradinėjimams (beje, viskas jau išrasta iki mūsų).

jei ilgamete kolektyvine patirtis ir yra taisykles bei apribojimai, tai kur cia tobulejimas?.. Kai apsiribojama “butent tomis” metodikomis...

kalbant apie mokymasi, ne kolektyvine, o asmenine ir TIK asmenine patirtis ismoko. Kalba eina ne apie isradinejimus, o apie igudziu formavima, apie technikos atradima SAVYJE ir pritaikyma SAVO kunui ir SAVO protui

tarp kitko, del isradinejimo – tai kodel tada kasdien zmones raso vis naujus mokslinius straipsnius, daro tyrimus…? Na jo, per paskutini tukstanti metu niekas nepasikeite.

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Na gerai, gal toks negatyvus požiūris žodžiui "taisyklės" atsiranda dėl "noro jaustis  laisvam"? OK, keiskim jį į "metodines rekomendacijas"   Jos "taip baisiai" neįpareigoja

ir kas nuo to keiciasi?.. :)

niekas geriau nezino uz pati zmogu, ir bet kurio mokymo esme yra padeti JAM surasti, o ne nuspresti uz ji. Jeigu ne, tai mes kalbame apie kazka kita - mustravima, auklejima. Kuriems su samoningumu nepakeliui
« Paskutinis taisymas: 2007 Rgp 13, 03:16:04 am nuo laiteriz »
Net ir būdamas teisingame kelyje, gali tapti suvažinėtas, jei tiesiog ten sėdėsi. Nesistenk eiti senolių pėdomis - geriau rask tai, ko jie ieškojo!

Atsijungęs stripulis

  • Nanadan (7 dan)
  • *
  • Registracijos data: Lap 2006
  • Žinutės: 4046
  • Amžius: 47
  • Vieta: Vilnius
  • Šalis: 00
  • Karma: +95/-22
  • Lytis: Moteris

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #111 įjungtas: 2007 Rgp 13, 03:11:01 am »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
bet kurio mokymo esme yra padeti JAM surasti, o ne nuspresti uz ji
:alus:
Stiprus žmogus ne tas, kuris visus nugali. Stiprus tas, su kuriuo niekas nenori kovoti.

Atsijungęs kensen

  • VIP narys
  • Sandan (3 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2006
  • Žinutės: 2355
  • Amžius: 54
  • Karma: +82/-3
  • Lytis: Vyras
  • KenYuKai

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #112 įjungtas: 2007 Rgp 13, 14:40:42 pm »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
nesupratau

priklauso nuo mokymo :)

joks aiskinimas nepakeis patirties

apie ka mes snekam? As kalbu apie taisykles kuriu laikaisi PATS, o ne kuriu laikosi kazkas kitas

jei nesviecia jiems, nes jie nugara, sviecia tau, nes tu veidu. Cia irgi tik pavyzdys..

o siaip, kodel turi buti nelogiska? Kai mokai mokyti, mokai ATSIZVELGTI i ivairius faktorius ir KREIPTI DEMESI i tai, ko anksciau galejai nepastebeti, o ne taisykliu



jei ilgamete kolektyvine patirtis ir yra taisykles bei apribojimai, tai kur cia tobulejimas?.. Kai apsiribojama “butent tomis” metodikomis...

kalbant apie mokymasi, ne kolektyvine, o asmenine ir TIK asmenine patirtis ismoko. Kalba eina ne apie isradinejimus, o apie igudziu formavima, apie technikos atradima SAVYJE ir pritaikyma SAVO kunui ir SAVO protui

tarp kitko, del isradinejimo – tai kodel tada kasdien zmones raso vis naujus mokslinius straipsnius, daro tyrimus…? Na jo, per paskutini tukstanti metu niekas nepasikeite.

ir kas nuo to keiciasi?.. :)

niekas geriau nezino uz pati zmogu, ir bet kurio mokymo esme yra padeti JAM surasti, o ne nuspresti uz ji. Jeigu ne, tai mes kalbame apie kazka kita - mustravima, auklejima. Kuriems su samoningumu nepakeliui


Iš viso to pora klausimų.

I. Tai ar būtina nu(si)laužti ranką, ar ne, jei niekas nepakeis asmeninės patirties?

I.A. Tai iš esmės ar reikalingos pedagoginės žinios ir bendrų taisyklių žinojimas, jei individas yra toks "savipakankamas"? Va rašydamas  jūs pats to nepastebėdamas naudojatės ilgamečiu patyrimu ir taisyklėmis - pavyzdžiui, gramatinėmis. Kas būtų, jei b bhdęiečę90ncKDCJKSJNM ?????  :nezino:

II. Ar jums neatrodo, kad teiginys "apribojimai reikalingi “zaliems”. Kaip ir istatymai, normos ir kitos formalios taisykles" suponuoja, kad kažkam (ta prasme, "nežaliems"  :D) jų galima nepaisyti ? Kitaip tariant, ar tai nereiškia "dvigubų standartų" ir ar nekrypsta asocialumo link?

II.A. Kada žmogus, pvz., koviniame mene gali save laikyti jau "nežaliu"?  :chmm:

III. Ar sutinkate, kad visoks koks tobulėjimas (moksle, kovos menuose etc.) dažnai vyksta dėl tinkamai parinktų taisyklių ir tyrinėjimo/mokymo metodikų?

Dėkoju už diskusiją  :barnis:
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti

Atsijungęs Lonsas

  • Nanadan (7 dan)
  • *
  • Registracijos data: Lie 2004
  • Žinutės: 4094
  • Amžius: 38
  • Vieta: Kaunas
  • Karma: +61/-16
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #113 įjungtas: 2007 Rgp 13, 15:06:58 pm »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
ne netraumuodamas, o save ribodamas


netraumavima tu ir isskyrei kaip saves ribojima.
"Ne viska gyvenime gali pasiekti kumsciais, kartais i rankas reikia pasiimti didele gera lazda." Sena filipinieciu patarle :D

Atsijungęs laiteriz

  • Shodan (1 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2007
  • Žinutės: 1388
  • Vieta: Vilnius
  • Karma: +72/-14
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #114 įjungtas: 2007 Rgp 13, 16:39:58 pm »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
netraumavima tu ir isskyrei kaip saves ribojima.

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
<...> Moke, kad daroma “iki pirmo skausmo” <... > rezultatas – blogas iprotis <...> Kai realiai dar JOKIO pagrindo tam nera <...> butent todel pilnai neisnaudojome savo galimybiu

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
as nesakiau, kad praktiskai reikia traumuoti. As sakiau kad taisykles uzdeda ribas, kurios trukdo, ir ne todel, kad neteisingos, o todel, kad taikomos NE TAME kontekste, NE LAIKU ir NE VIETOJE. Ir butent todel – neteisingos
Net ir būdamas teisingame kelyje, gali tapti suvažinėtas, jei tiesiog ten sėdėsi. Nesistenk eiti senolių pėdomis - geriau rask tai, ko jie ieškojo!

Portalo FightClub.lt diskusijų forumas

Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #114 įjungtas: 2007 Rgp 13, 16:39:58 pm »

Atsijungęs laiteriz

  • Shodan (1 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2007
  • Žinutės: 1388
  • Vieta: Vilnius
  • Karma: +72/-14
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #115 įjungtas: 2007 Rgp 13, 17:07:13 pm »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
I. Tai ar būtina nu(si)laužti ranką, ar ne, jei niekas nepakeis asmeninės patirties?

jeigu butu tik tikslas ismokti, JO, lauzytum po tris kart kiekviena treniruote. Nes tik susilauzes IS TIESU zinosi, ka tai reiskia. Bet daznai zmogus turi ir kitu tikslu, tad tai - "per didele prabanga"

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
I.A. Tai iš esmės ar reikalingos pedagoginės žinios ir bendrų taisyklių žinojimas, jei individas yra toks "savipakankamas"? Va rašydamas  jūs pats to nepastebėdamas naudojatės ilgamečiu patyrimu ir taisyklėmis - pavyzdžiui, gramatinėmis. Kas būtų, jei b bhdęiečę90ncKDCJKSJNM ?????  :nezino:

butu tas pats, kas man rasant arabiskai. Bet tai nereiskia, kad arabu kalba yra nesamone. Tiesiog jai - nelaikas ir nevieta. Kiekvienos durys turi savo spyna, kuri turi savo rakta, kuri galima surasti, jei ieskai

klysti, rasydamas puikiai pastebiu taisykles, ir zinau, kada ir kaip jas keisti ir kada ju nepaisyti. Kad ir kiek vienas zodis lemia viska. Priestarauti negalima sutikti

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
II. Ar jums neatrodo, kad teiginys "apribojimai reikalingi “zaliems”. Kaip ir istatymai, normos ir kitos formalios taisykles" suponuoja, kad kažkam (ta prasme, "nežaliems"  :D) jų galima nepaisyti ? Kitaip tariant, ar tai nereiškia "dvigubų standartų" ir ar nekrypsta asocialumo link?

standartai - ne dvigubi, o milijongubi... Netgi milijardgubi. Kitaip tariant - ju nera :) Galima/negalima..  :nezino: kiekvienas pats renkasi savo kelia. Kai supranti priezastis ir tikslus, visu formalumu nebereikia

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
II.A. Kada žmogus, pvz., koviniame mene gali save laikyti jau "nežaliu"?  :chmm:

zmogus turi objektyviai zinoti, kame jis zalias, o kame ne. Kiekviena akimirka. Kitaip - mokymas turi trukumu...

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
III. Ar sutinkate, kad visoks koks tobulėjimas (moksle, kovos menuose etc.) dažnai vyksta dėl tinkamai parinktų taisyklių ir tyrinėjimo/mokymo metodikų?

sutinku su forma, bet ne su turiniu

visoks koks tobulejimas visada vyksta del tinkamai parinktu sprendimu, pasirinkimu, budu... o ne taisykliu, normu, nuostatu, istatymu...

Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Dėkoju už diskusiją  :barnis:

dekoju ir as
Net ir būdamas teisingame kelyje, gali tapti suvažinėtas, jei tiesiog ten sėdėsi. Nesistenk eiti senolių pėdomis - geriau rask tai, ko jie ieškojo!

Atsijungęs Lonsas

  • Nanadan (7 dan)
  • *
  • Registracijos data: Lie 2004
  • Žinutės: 4094
  • Amžius: 38
  • Vieta: Kaunas
  • Karma: +61/-16
  • Lytis: Vyras

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #116 įjungtas: 2007 Rgp 13, 20:00:40 pm »
laiteriz

Citata
teoriskai – teisingai, traumuoti nereikia. Praktiskai – butent todel pilnai neisnaudojome savo galimybiu.

nu lyg ir juodu ant balto parasyta... kaip suprantu.
"Ne viska gyvenime gali pasiekti kumsciais, kartais i rankas reikia pasiimti didele gera lazda." Sena filipinieciu patarle :D

Atsijungęs Vilkatas

  • 1 kyu
  • *
  • Registracijos data: Sau 2005
  • Žinutės: 855
  • Amžius: 42
  • Vieta: Kaunas
  • Šalis: 00
  • Karma: +41/-3
  • Lytis: Vyras
  • Aš toks jau nuo gimimo :)

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
    • Kung fu akademija
  • Skype: vilkatas
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #117 įjungtas: 2007 Rgp 14, 01:26:25 am »
Kas yra traumos? Kiekviena trauma suteikia tau neikainojamos patirties dalele, taciau nubloskia tave zemyn nuo kalno, i kuri tu stengiesi ilipti. Kartais nubloskia taip, kad nebegali ilipti i ta isvajota kalna.

Specialios metodikos yra sukurtos ir kuriamos tam, kad galima butu istreniruoti zmones ir paruosti kovai kaip imanoma greiciau ir isvengiant traumu.
Metodika, kuri skatina traumas (arba nepadeda ju isvengti) nera gera.
Kodel?
Todel, kad egzistuoja toks dalykas, kaip mokymosi procesas. Besimokantis zmogus kartoja veiksma. Atlikes ta veiksma 10 kartu jis pagerina atliekamo veiksmo kokybe pirma kart ~20 %. Atlikes dar ta veiksma 50, pagerina ~+15%, ir toliau tenka vis didinti atlikimu skaiciu, o altikimo kokybe dideja vis po maziau, ir maziau. Panasus grafikas parodytas cia:


Procentai labai priklauso nuo patirties, pasirengimo, prigimtininiu savybiu ir gabumu.
Traumos privercia arba nutraukti, arba atideti mokymasi. Po traumos gali buti taip, kad nebebus imanoma pasiekti tokiu pat rezultatu, kaip ir pries trauma. Traumos taip pat suletina mokymasi. Tokiu budu sumazinamos zmogaus galimybes.

Be to, "pedagogikos zinios" kazkodel ivardijamos kaip nereiksmingos teorijos. Deja, geras instruktorius privalo buti susipazines su zmogaus psichologija ir suprasti visu pirma, kaip zmogus "mokosi". skirtingi zmones mokosi skirtingai. Instruktorius turi sugebet pateikti zinias taip, kad mokinys jas perimtu butent taip, kaip mokytojas to nori. Tai yra pedagogika ir nereik bijoti to termino.

Sakoma, kad "Yra geri kovotojai, ir yra geri mokytojai". Bet tik kartais tame paciame asmenyje."
Is savo asmenines patirties galiu pasakyti, kad kai kurie zmones turi igimta talenta mokyti, kiti turi didele patirti (sukaupe pedagogines zinias per ilga laika), kiti stengiasi tobuleti kaip mokytojai, taciau yra zmoniu, kurie moko, taciau is to mokymo sudas gaunasi.

Pvz, dalyvavau dvejuose kali/escrima seminaruose. Trukme panasi, mokytojai skirtingi.
Taciau po vieno seminaro as atsimenu viska aiskiai ir sistemizuotai, nes butent mokytojas aiskiai ir sistemizuotai viska deste ir rode skirdamas pakankamai demesio teorijai ir praktikai. O po kito seminaro, deja, nieko neatsimenu, nes mokytojas, paprasciausiai nemokejo tos informacijos pateikti. Noras pateikti dar ne viskas. Jis pateike labai daug, bet mokiniai nieko neisisavino. Butent cia ir padeda pedagogines zinios, kaip reikia vesti mokymus, kiek laiko kalbeti, kiek skirti praktikai.
" You must own your Wing Chun, not let it own you ". Wan Kam Leung.

Atsijungęs Smauglys

  • Auksinis VIP narys
  • Rokudan (6 dan)
  • *
  • Registracijos data: Rgs 2004
  • Žinutės: 3753
  • Amžius: 54
  • Vieta: Vilnius
  • Šalis: 00
  • Karma: +128/-9
  • Lytis: Vyras
  • smauglys

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #118 įjungtas: 2007 Rgp 14, 01:27:38 am »
"Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?"
Perskaičiau ir susimąsčiau, kas turima omeny... Jei klausiama ar reikėtų būti baigus Pedagoginį Universitetą, tai manau NE. Kažkaip negirdėjau, kad senovės meistrai tokius būtų baigę. O jei turima omeny, kad reikia perimti iš mokytojo mokymo metodiką ir ją toliau tobulinti, tada TAIP. Kovos menų žinios perduodamos besipraktikuojant pas mokytoją. Ir joks čia Pedagoginis šito nepakeis.
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti  Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti

Atsijungęs kensen

  • VIP narys
  • Sandan (3 dan)
  • *
  • Registracijos data: Geg 2006
  • Žinutės: 2355
  • Amžius: 54
  • Karma: +82/-3
  • Lytis: Vyras
  • KenYuKai

  • Aktyvumas per savaitę
    0%
Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #119 įjungtas: 2007 Rgp 14, 02:02:20 am »
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Kas yra traumos? Kiekviena trauma suteikia tau neikainojamos patirties dalele, taciau nubloskia tave zemyn nuo kalno, i kuri tu stengiesi ilipti. Kartais nubloskia taip, kad nebegali ilipti i ta isvajota kalna.

Specialios metodikos yra sukurtos ir kuriamos tam, kad galima butu istreniruoti zmones ir paruosti kovai kaip imanoma greiciau ir isvengiant traumu.
Metodika, kuri skatina traumas (arba nepadeda ju isvengti) nera gera.
Kodel?
Todel, kad egzistuoja toks dalykas, kaip mokymosi procesas. Besimokantis zmogus kartoja veiksma. Atlikes ta veiksma 10 kartu jis pagerina atliekamo veiksmo kokybe pirma kart ~20 %. Atlikes dar ta veiksma 50, pagerina ~+15%, ir toliau tenka vis didinti atlikimu skaiciu, o altikimo kokybe dideja vis po maziau, ir maziau. Panasus grafikas parodytas cia:


Procentai labai priklauso nuo patirties, pasirengimo, prigimtininiu savybiu ir gabumu.
Traumos privercia arba nutraukti, arba atideti mokymasi. Po traumos gali buti taip, kad nebebus imanoma pasiekti tokiu pat rezultatu, kaip ir pries trauma. Traumos taip pat suletina mokymasi. Tokiu budu sumazinamos zmogaus galimybes.

Be to, "pedagogikos zinios" kazkodel ivardijamos kaip nereiksmingos teorijos. Deja, geras instruktorius privalo buti susipazines su zmogaus psichologija ir suprasti visu pirma, kaip zmogus "mokosi". skirtingi zmones mokosi skirtingai. Instruktorius turi sugebet pateikti zinias taip, kad mokinys jas perimtu butent taip, kaip mokytojas to nori. Tai yra pedagogika ir nereik bijoti to termino.

Sakoma, kad "Yra geri kovotojai, ir yra geri mokytojai". Bet tik kartais tame paciame asmenyje."
Is savo asmenines patirties galiu pasakyti, kad kai kurie zmones turi igimta talenta mokyti, kiti turi didele patirti (sukaupe pedagogines zinias per ilga laika), kiti stengiasi tobuleti kaip mokytojai, taciau yra zmoniu, kurie moko, taciau is to mokymo sudas gaunasi.

Pvz, dalyvavau dvejuose kali/escrima seminaruose. Trukme panasi, mokytojai skirtingi.
Taciau po vieno seminaro as atsimenu viska aiskiai ir sistemizuotai, nes butent mokytojas aiskiai ir sistemizuotai viska deste ir rode skirdamas pakankamai demesio teorijai ir praktikai. O po kito seminaro, deja, nieko neatsimenu, nes mokytojas, paprasciausiai nemokejo tos informacijos pateikti. Noras pateikti dar ne viskas. Jis pateike labai daug, bet mokiniai nieko neisisavino. Butent cia ir padeda pedagogines zinios, kaip reikia vesti mokymus, kiek laiko kalbeti, kiek skirti praktikai.

 :clap: Va! Konkretu ir į temą. O tema, priminsiu, pedagoginės žinios ir metodologija, o ne metafizinės viršūnės ir gelmės   :clap:
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti
Jūs neturite teisės matyti nuorodas. Registruotis arba Prisijungti

Portalo FightClub.lt diskusijų forumas

Re: Ar meistras vedantis seminarus turi turėti pedagogikos žinių?
« Atsakyti #119 įjungtas: 2007 Rgp 14, 02:02:20 am »