Jis buvo teisus jeigu zmones, nepradetu daryti pratima bele kaip.
tu vertini tik si seminara, as - ne
ar nera kito budo? juk ruosi zmogu varzyboms arba gatves kovos. tai kokia prasme ji traumuoti iki TO? tegu padirba siek tiek svelniau, techniskai ir tt... psichologijai galima ir kitaip megint tvirtint.
... megint tvirtint ... Pasiulyk, kaip tai padaryt per 3 uzsiemimus, kuriu kiekvienas uzima 3 valandas, su zmonem, kurie gali netureti jokio pradinio pasiruosimo, bet nori igauti kazkoki bagaza, kuris isliks ir pades ribineje situacijoje, iskilusiuoje ramiai gyvenant paprasta gyvenima. Is esmes sutinku su tuo, ka rasai. As uz progresyvuma. Bet tai jau KITAS budas. Kitas budas - kitas rezultatas
todel manau reiktu griestai atskirti kur mes ruosiame karius, o kur ruosiame pasauliecius.
cia Kocerginui reikia atskirti, kur ir ka jis ruosia? Ar atskirti tam, kuris eina i seminara? Nepatinka - visada gali iseiti. Kiekvienam seminare pasakoma
zmogui su tokia "sustiprinta" psichologija gali kilti problemu tiek visuomeneje, tiek seimoje.
i sia kritika, kaip ir perdeta negailestinguma, Kocergino yra seniai atsakyta

laiteriz siule paskaityt jo knyga ir kai kurie dalykai atkris automatiskai... nesvarbu ka zmogus sneka ir kokiais zodziais tai apipina. svarbu tai ka mes matome jis daro.
nuolat nuvertini zodzius, ir as imu pavargti priestarauti.. Tu matai, kokia yra Kocergino psichologine busena? Matai, koks jo poziuris ir kaip jis priima sprendimus ribineje situacijoje? O gal matai tokio treiningo motyvacija?.. Ir siaip, is kur toks isitikinimas, kad tai ka tu matai yra tai, ka jis daro, a? Viskas taip iskart aisku kaip ant delno? Kagi, tada giliai lenkiuos.. Tada tikriausiai ir gali identiskai viska pakartoti, kadangi esi praktikas ir be abejo, vien suvokimu = zodziais neapsiriboji. Nes jei suvoki, bet negali padaryti, vadinasi - nesuvoki. Astriai as cia. Bet tam, kad kritikuoti mokymo metodika, pirma reikia pajusti jos skoni. Bent jau - pasidomet pakankamai
kalbame apie sugebejima ismokyti. Siulau atskirti, kur aptariame tikslus ir stiliu, o kur aptariame instruktoriaus sugebejimus juos igyvendinti. Del tikslu, kaip ir del skonio, nesigincijama. Turite Kocerginui pastabu del stiliaus ir to, kaip jis igyvendina savo tikslus?