FightClub.lt - Aikido federacijos meistrai įgijo aukštesnius Dan laipsnius

Aikido federacijos meistrai įgijo aukštesnius Dan laipsnius (21)

Pasauliniame Aikido Centre – AIKIKAI Hombu Dojo Tokijuje vyko naujų Dan laipsnių įteikimo ceremonija. Už meistriškumą bei nuopelnus dėstant bei vystant Aikido Lietuvoje Moriteru Ueshiba sprendimu, Lietuvos Aikido Aikikai federacijos (LAAF) prezidentui Pranui Golovač ir viceprezidentei Irinai Kušelevič suteikti 5 Dan Aikido laipsniai.


 Aikido mokyklos vadovo Moriteru Ueshiba sprendimu nauju Aikido laipsniu buvo apdovanoti apie 700 žmonių iš viso pasaulio.

Iškilmingoje ceremonijoje dalyvavo Nepaprastasis ir Įgaliotasis Lietuvos Respublikos Ambasadorius Japonijoje p. Egidijus Meilūnas.

Lietuvos Aikido Aikikai Federacijos atstovai kasmet vyksta į Japoniją treniruotis Pasauliniame Aikido Centre Tokijuje ir atstovauja Lietuvą parodomose programose Tarptautinio Aikido festivalio metu. Šiemet LAAF buvo priimta į Tarptautinę Aikido Federaciją bei nuo šiol galės atstovauti Lietuvai tarptautiniu lygiu.

Komentarai   

+4 #21 Svecias 2017-02-03 13:35
Labai dziugu, jog yra nemazai zmoniu nusimananciu apie ivairius kovos budus. Labai teisingai pastebeta tokiu zmoniu-Legendu yra vienetai. Jie atrado save. Taigi mano galva Aikido yra puiki alternatyva tiems zmonems, kurie negali saves atrasti nei bokse, nei MMA, nei karate, nors ir klasikinis aikido nera kovine sporto saka, taciau supratima kas yra skausmas, trauma, darbas iki 7 prakaito duoda. O Efektyvumas yra musu galvose, kaip jau rase kai jegos nelygios ieskai arba priemoniu sulyginti sansus arba bandai pergudrauti savo priesininka (-us), vat ir visa paslaptis kovos menu.
Cituoti
+3 #20 MT to others 2017-02-03 00:07
Ponai, bet kiek tokiu yra? Vienetai. As Tailande maciau senuka,+-70m, kaip jis judejo treniruodamasis , kokie smugiai, vau, jaunimas ziuredavo akis isplete! Bet cia daugiau isimtis ar retenybe. Aikido tik maciau, sportavau su kiokushin, karate,visokiai s kitais sporto saku atstovais, gatves gyvenimo patyriau,tad galiu pasakyti is patirties-boksi ninkai, MT, 'gatviniai'(jei gu mastantys, nes kitu atveju tampa stovinciais maisais), MMA atstovai, kieti ir vyresnio amziaus, kitu kazkodel stiliu per sparingus nepatyriau 'kazkelinto' dano lygio. Kiokushin/karat e/wing chun per sparinga neatlaikydavo presas (kaip per tv matau,kad dauzo krutine ir nieko,tai nesuprantu), realiai pora raundu ir sonkauliai braskedavo, nes pats atstovavau MT stiliaus (jei taip galima ivardinti), tad pataikydavai blauzdikauliu ar kelieniu-baigda vosi meistrystes lygis. Boksininkai (su LT rinktines keliais nariais turejau galimybe pasparinguoti), bent jau man pavojinga, protingai juda, smugiu technika atidirbta, tik aisku, kadangi kojos ilgas ginklas, tai galima su jais zaisti is toli, o arti naudoti kelienius ir alkunes, tad vel cia niuansai, bet ju ranku smugiu technika is arti tikrai rimta. 'Gatviniai", buvo tokiu, su kuriais eidavai 'pa polny', vienas 40m vyrukas toks ateidavo, grynai pasikapoti, jis ne siaip kad koks zioplas, bet turi ir praktikos ir mastyma, tai tikrai graziai judedavo, smugiai ne pavieniai,kaip 'kaimiecio', bet dirba auksciais-t.y. zemai kojos,aukstai rankos ir pan, jam suvarydavai kelias serijas, jis tik kraujais paspjaudo, galva pakrato ir toliau, tiesa sakant kaip tankas, kol nenukirsi,tai eis iki galo. Pats gatvej,priklaus o nuo situacijos,cia maciau vienas gan protingai isdeste is komentatoriu-pr ies viena ar kelis iseisi? Pries viena,kadangi turejau jau ir sporto praktikos,tai nepasakyciau,ka d buvo labai kazkas sunkaus-jie nemokedavo nuo koju gintis, t.y. gaudo koju smugius (blauzdos smugiu rankomis neatlaikysi tikrai), per kojas low kick atlikdavai, svarbu neprisileisti,i r kova greitai baigdavosi. Pries 'banda drasuoliu', na vienas nebuvau tokioj situacijoj, tokios smulkios buvo, kurios keliais 'maja' smugiais uzsibaigdavo, tokia 'ziopliu' kruva, bet cia butu jau ir kitaip, nes pradedi dairytis kedziu, bokalu ir pan, kad apsiginti, cia automatiskai protas iesko ginklu. Nenoriu nei menkinti, nei iskelti kazko, visada remiuosi praktika, ji parodo kaip yra paciam pereitam gyvenimo kely, tad tik issakau tai:)
Cituoti
+2 #19 Senas vilkas 2017-02-02 18:47
Tai tas pats Foremanas, kiek jam metų, 68 dabar. Retas iš čia diskutuojančių, matyt, norėtų su juo persimesti gatvėje. :)
Cituoti
+2 #18 me 2017-02-02 17:59
Cituoja Svecias:
Paskaicius komentarus panorau isikisti :)
Tiesiog pasidare smalsu apie MMA'istus, kiek laiko per gyvenima vidutiniskai gali istempti MMA ar MIX fight kovotojas geroj formoj kitaip tariant islaikyti treniruociu kruvi? (Ypac, jei dar nevartotu jokiu priedu, papildu :)) Ar budamas 60 ar 70 metu jis taip pat galetu "krauti" malku sau lygiam arba jaunesniam uz save?


pasakysiu viena pavarde, ne mma, bet treniruociu kruviai, intensyvumas tikrai ne mazesni. tai bernard hopkins. jei dagyvens iki 60-70, tikrai nenoreciau buti tas, kuris po 10-20 metu bandytu atimti is jo pensija parke.
Cituoti
+7 #17 xxxBrawlerxxx 2017-02-01 06:41
Cituoja Svecias:
Paskaicius komentarus panorau isikisti :)
Neketinu ginti Aikido kaip meno, nes menui to nereikia. Tiesiog pasidare smalsu apie MMA'istus, kiek laiko per gyvenima vidutiniskai gali istempti MMA ar MIX fight kovotojas geroj formoj kitaip tariant islaikyti treniruociu kruvi? (Ypac, jei dar nevartotu jokiu priedu, papildu :)) Ar budamas 60 ar 70 metu jis taip pat galetu "krauti" malku sau lygiam arba jaunesniam uz save?
Nes maciau ne viena Aikidoka ir kitu klasikiniu kovos menu meistru kurie budami 60-70 ir daugiau metu amziaus vartosi po kilima kaip jauni ir dar varzosi su jaunimu! Tikriausiai atsakysit na iki tiek dar dagyvent reikia, treniruojantis klasikinius kovos menus tai labai realu. O kas del snukdauziu is krasnuchos (kurie paprastai ilgai negyvena, bent jau laisveje:)), tai reik dometis karo strategija ir taktika, nes vien raumenu ir greito smugio cia niekada neuzteks ;)

Paskaicius jusu komentara, taip pat panorau siek tiek isikisti ir parasyt savo nuomone. Gerbiu apskritai visa sporta, tame tarpe ir dvikovinius menus , kuriuos megstu. Taciau nesutikciau su tamstos palyginimu, apie 60-70 metu aikidoka, nesutiksiu ne del to, kad tokio amziaus zmogus negali vartytis saleje, bet del pacios kovos esmes. Ir tai labai paprasta, duosiu pvz: ( nors gyvenu ne krasnuchoj) :))) , bet pakankamai snukiadauziu teko sudalyvauti, tai truputi patirties sitame yra. Matote,esminis skirtumas , tarp to paties bokso ar mma ir tokiu menu kaip Aikido, Wing Chun yra tas, kad kova vyksta pilnu kontaktu ir visa jega (na kas tai yra, manau tikrai suprantate) , cia tas pats, kaip iki senatves vaikscioti i treniruokliu sale ir buti puikios formos, pabegiot krosiukus, padaryti manksta ir kitas variantas ,iki senatves dalyvaut pvz trikoveje, rausti, spausti ir tupti su dideliais svoriais ir laikyti didelius kruvius. Tai va cia yra esminis skirtumas. Jus sakote 70metis saleje laisvai vartosi su jaunesniais, na sutinku, plius gerbiu zmones kurie iki senatves nesuglemba, o treniruojasi ir turi valios. Taciau su visa pagarba galiu pasakyt, kad as 70meti aikidoka stipriai suzalociau tikros kovos metu ir manau tai yra faktas. O jeigu imam panasaus amziaus zmones, na ir panasios patirties, sakykim 5 metus sportuojanti aikidoka ir 5metus sportuojanti mma kovotoja su realia varzybu patirtimi, as vis tik pranasuma duociau mma kovotojui ir vel gi, pagrisiu savo nusistatyma, aikido veiksmu arsenalas labai vienakryptis ir sutelktas ties visiskai kitais niuansais, tuo tarpu, MT, Boksas, MMA yra skirti butent kaip galima efektyviau ( nepabijokim to zodzio) suzalot, tai yra isvesti priesininka is rikiuotes, smugiais, imtyniu veiksmais, apskritai tai yra sinteze efektyviausiu pratimu naudingu kovojant. O kas liecia gatves mustynes, tai as parasysiu taip, patikekite, ten visiskai kiti niuansai, kartais net sportuojantis, gali prasileisti nuo realaus gatves museikos, nes nera jokiu taisykliu, nera referiu kurie stabdytu kova, nera draudziamu smugiu, nera laiko limito..na galu gale daznai pasitelkiamos ir sakykim ne visai garbingos priemones, plius kartais buna ir ne vienas pries viena, o keleto zmoniu mustynes...taip kad filosofija ir pats praktikavimas yra labai sveikintinas, bet tai kas kita nei realios mustynes. As jums garantuoju, isbandyta praktikoje :) Grazios dienos ir neisizeiskite, kadangi rasau ne noredamas kazka sumenkinti, bet tiesiog is patirties .
Cituoti
+3 #16 Svecias 2017-02-01 06:11
Cituoja xxxBrawlerxxx:
Paskaicius jusu komentara, taip pat panorau siek tiek isikisti ir parasyt savo nuomone. Gerbiu apskritai visa sporta, tame tarpe ir dvikovinius menus , kuriuos megstu. Taciau nesutikciau su tamstos palyginimu, apie 60-70 metu aikidoka, nesutiksiu ne del to, kad tokio amziaus zmogus negali vartytis saleje, bet del pacios kovos esmes. Ir tai labai paprasta, duosiu pvz: ( nors gyvenu ne krasnuchoj) :))) , bet pakankamai snukiadauziu teko sudalyvauti, tai truputi patirties sitame yra. Matote,esminis skirtumas , tarp to paties bokso ar mma ir tokiu menu kaip Aikido, Wing Chun yra tas, kad kova vyksta pilnu kontaktu ir visa jega (na kas tai yra, manau tikrai suprantate) , cia tas pats, kaip iki senatves vaikscioti i treniruokliu sale ir buti puikios formos, pabegiot krosiukus, padaryti manksta ir kitas variantas ,iki senatves dalyvaut pvz trikoveje, rausti, spausti ir tupti su dideliais svoriais ir laikyti didelius kruvius. Tai va cia yra esminis skirtumas. Jus sakote 70metis saleje laisvai vartosi su jaunesniais, na sutinku, plius gerbiu zmones kurie iki senatves nesuglemba, o treniruojasi ir turi valios. Taciau su visa pagarba galiu pasakyt, kad as 70meti aikidoka stipriai suzalociau tikros kovos metu ir manau tai yra faktas. O jeigu imam panasaus amziaus zmones, na ir panasios patirties, sakykim 5 metus sportuojanti aikidoka ir 5metus sportuojanti mma kovotoja su realia varzybu patirtimi, as vis tik pranasuma duociau mma kovotojui ir vel gi, pagrisiu savo nusistatyma, aikido veiksmu arsenalas labai vienakryptis ir sutelktas ties visiskai kitais niuansais, tuo tarpu, MT, Boksas, MMA yra skirti butent kaip galima efektyviau ( nepabijokim to zodzio) suzalot, tai yra isvesti priesininka is rikiuotes, smugiais, imtyniu veiksmais, apskritai tai yra sinteze efektyviausiu pratimu naudingu kovojant. O kas liecia gatves mustynes, tai as parasysiu taip, patikekite, ten visiskai kiti niuansai, kartais net sportuojantis, gali prasileisti nuo realaus gatves museikos, nes nera jokiu taisykliu, nera referiu kurie stabdytu kova, nera draudziamu smugiu, nera laiko limito..na galu gale daznai pasitelkiamos ir sakykim ne visai garbingos priemones, plius kartais buna ir ne vienas pries viena, o keleto zmoniu mustynes...taip kad filosofija ir pats praktikavimas yra labai sveikintinas, bet tai kas kita nei realios mustynes. As jums garantuoju, isbandyta praktikoje :) Grazios dienos ir neisizeiskite, kadangi rasau ne noredamas kazka sumenkinti, bet tiesiog is patirties.

Tikrai pritariu jusu nuomonei, aikido tikrai nera realios mustynes, si sistema net nebuvo kurta mustynems, bent jau gatves (juk kai si sistema buvo kurta dar gyvavo morales kodeksai ir dvikovos buvo garbingos, tai Japonija). Tai veikiau sistema sukurti gyvenimo buda, vieniems jis tinka, kitiems gi ne, priklausomai kokiu tikslu uzsibreziamia pasiekti ar ne? Bet tiesa yra ta, jog ir aikido arsenale yra efektyviu veiksmu, kadangi visi kovos menai daugiau ar maziau yra persypine tarpusavyje (tik juos reikia paciam atrasti). Ir irodymas to yra tai jog aikido po siai dienai gyvuoja kaip sistema, nebutu is jos naudos aikido butu jau pamirstas. Ir dziugu, kad yra tokie zmones, kurie praktikuoja kovos menus.
Geros dienos.
Cituoti
+1 #15 Svecias 2017-01-31 18:55
Ka gi, atsiprasau, jei ka izeidziau ir ne taip supratau pokalbi.
Aikido yra efektyvus tiek kiek kiekvienas asmeniskai sugeba pritaikyti igytas zinias ir mokejimus, kaip ir bet kurioje kitoje kovineje sistemoje.
Win tsun tikrai gera mokykla, kuria as labai gerbiu.
Cituoti
0 #14 šiaip 2017-01-31 16:41
Cituoja Svecias:
Paskaicius komentarus panorau isikisti :)
Neketinu ginti Aikido kaip meno, nes menui to nereikia. Tiesiog pasidare smalsu apie MMA'istus, kiek laiko per gyvenima vidutiniskai gali istempti MMA ar MIX fight kovotojas geroj formoj kitaip tariant islaikyti treniruociu kruvi? (Ypac, jei dar nevartotu jokiu priedu, papildu :)) Ar budamas 60 ar 70 metu jis taip pat galetu "krauti" malku sau lygiam arba jaunesniam uz save?
Nes maciau ne viena Aikidoka ir kitu klasikiniu kovos menu meistru kurie budami 60-70 ir daugiau metu amziaus vartosi po kilima kaip jauni ir dar varzosi su jaunimu! Tikriausiai atsakysit na iki tiek dar dagyvent reikia, treniruojantis klasikinius kovos menus tai labai realu. O kas del snukdauziu is krasnuchos (kurie paprastai ilgai negyvena, bent jau laisveje:)), tai reik dometis karo strategija ir taktika, nes vien raumenu ir greito smugio cia niekada neuzteks ;)


Visas tekstas kažkoks nesamonių kratinys. Jeigu sunku su teksto suvokimu, tai kalba eina apie kovos meno efektyvumą realioje situacijoje. Kokia dar karo strategija/takt ika krasnuchos rajone ....
Cituoti
+2 #13 VJ 2017-01-31 12:13
Žinau kelis buvusius mušeikas, kuriems jau visas tas dalykas nusibodęs ir jie lanko vinčiūną. Ir kaifuoja, ir veikia tas jų vinčiūnas, tik laikas nuo laiko išlenda ne vinčiūno technika...
Cituoti
0 #12 Svecias 2017-01-31 10:27
Paskaicius komentarus panorau isikisti :)
Neketinu ginti Aikido kaip meno, nes menui to nereikia. Tiesiog pasidare smalsu apie MMA'istus, kiek laiko per gyvenima vidutiniskai gali istempti MMA ar MIX fight kovotojas geroj formoj kitaip tariant islaikyti treniruociu kruvi? (Ypac, jei dar nevartotu jokiu priedu, papildu :)) Ar budamas 60 ar 70 metu jis taip pat galetu "krauti" malku sau lygiam arba jaunesniam uz save?
Nes maciau ne viena Aikidoka ir kitu klasikiniu kovos menu meistru kurie budami 60-70 ir daugiau metu amziaus vartosi po kilima kaip jauni ir dar varzosi su jaunimu! Tikriausiai atsakysit na iki tiek dar dagyvent reikia, treniruojantis klasikinius kovos menus tai labai realu. O kas del snukdauziu is krasnuchos (kurie paprastai ilgai negyvena, bent jau laisveje:)), tai reik dometis karo strategija ir taktika, nes vien raumenu ir greito smugio cia niekada neuzteks ;)
Cituoti

Komentuoti

Perspėjame, jog už komentarų turinį atsako komentatoriai įstatymuose numatyta tvarka.


Naujausi komentarai

  • UFC 211 turnyre paaiškėjo dviejų čempionų diržų likimai
    • stebetojaslt
      O pavydus idiotai kopijuoja svetimus nickneimus ...
       
    • Stebetojas
      Komentarai turgaus bobutes lygio ar is serijos apie ...
       
    • Rimtas Kentas
      Kokiose rankose, ką čia kliedi? Apskritai rimtesnio ...
       
    • qquruznikas
      ehhhh uztempe Junior dos Santos truputi,taip gerai ...
       
    • ilari
      Velnias zino kaip cia bus su shitais dviem. Kad ...

Draugai

smauglys jb dubuklis jb
asia jb produktaisportui jb
dojo jb plungesriteris jb
budora jb boksopasaulis jb
pantera jb grappling jb
   

Hostingas Serveriai.lt

Atsiųsk naujieną!